Het nieuwe Center Parcs: de evolutie van de vakantie dichtbij

11:30 - 12:00

Thema: Marketing
Locatie: Xperience theater
Taal: Nederlands

Beschrijving

In 1967 begon Piet Derksen het eerste vakantiepark van Nederland. 55 jaar later is Center Parcs springlevend en gaat met een hernieuwde merkpositionering terug naar de basis van zijn oprichter. Na jaren hard werken aan het product, met een investering van bijna 800 miljoen euro is begin 2023 ook de nieuwe visuele identiteit gepresenteerd. Andres Neira de Back en Bas Post zijn verantwoordelijk voor de nieuwe positionering van het merk in Europa. Zij nemen je mee in het verhaal achter deze transformatie dat eigenlijk helemaal niet in 30 minuten past.

Sprekers

Powered by

Wanneer je via bovenstaande registratiebutton de registratie voor Vakantiebeurs Vakdag 2023 afrond, voegen wij deze sessie automatisch toe aan je agenda in het netwerkplatform van Vakantiebeurs Vakdag 2023. Hiermee geef je toestemming om benaderd te worden door de aanbieder van de sessie. Je kunt jezelf te allen tijde afmelden van de sessie via ‘Mijn Agenda’ in het netwerkplatform. Wil je je aanmelden voor het event? Klik dan hier om de registratie te starten.